پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3703
-
الف
+

نویسندگان ایرانی در نمایشگاه‌های پکن و فرانکفورت معرفی می‌شوند

نویسندگان و کتاب‌های ایرانی در دو نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت و پکن معرفی می‌شوند.

نویسندگان و کتاب‌های ایرانی در دو نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت و پکن معرفی می‌شوند.

مجید جعفری مدیر آژانس ادبی پل از معرفی نویسندگان و کتاب‌های ایرانی در  نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب فرانکفورت و پکن خبر داد و گفت: آژانس ادبی و ترجمه پل در بخش معرفی آثار ایرانی به ارائه کاتالوگی به منظور معرفی بیش از ۲۰ اثر ایرانی می‌پردازد که در بخش‌های مختلفی تدوین شده است.

وی در این باره افزود: برای معرفی ۱۲ نویسنده معاصر ایرانی به همراه بعضی از آثارشان کاتالوگهایی تهیه شده که مرتضی کربلایی لو و برخی از آثارش از جمله سمت کالسکه، سوگواری برای شوالیه‌ها، از دختری به نام آرام  و قارا چوبان در این مجموعه جای دارد. همچنین از محمدرضا بایرامی آثاری چون لم یزرع، سه گانه قصه‌های سبلان و گرگ ها از برف نمی ترسند معرفی شده است. از ابراهیم حسن بیگی نیز رمان‌های محمد، قدیس و عالیجناب شهردار معرفی شده است و از حمیدرضا شاه‌آبادی نیز رمان‌های کافه خیابان گوته، لالایی برای دختر مرده ودیلماج. همچنین از بهروز ارژنگ‌پور، ناهید عبقری، مرجان وفلاوند و امین برجسته نیز آثاری برای معرفی در کاتالوگ‌های ویژه‌ای قرار داده شده است.

جعفری اظهار داشت: کاتالوگ ویژه‌ای نیز برای معرفی رمان‌های برگزیده جوایز ادبی ایرانی در سال ۲۰۱۶ تهیه شده که در دو نمایشگاه مذکور به نمایش در خواهد آمد.

وی با اشاره به ادبیات کلاسیک ایران گفت: کاتالوگ ویژه‌ای برای معرفی آثار کلاسیک ایرانی از جمله قصه‌های رومی به زبان انگلیسی با ترجمه مجید جعفری اقدم، منطق الطیر به زبان انگلیسی با ترجمه ماناواز الکساندریان، رباعیات خیام به زبان انگلیسی با ترجمه ماناواز الکساندریان و  مجموعه ۱۲ جلدی عاشقانه‌های منظوم ایرانی به صورت نثر تهیه شده که در دو نمایشگاه مذکور به نمایش درخواهد آمد.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر